18.6.2012

mä oon tähdet taivaalla, mä oon vuori korkeella

Töitä töitä töitä.. Mulla on vähä niiku semmonen fiilis että mulla ei oo yhtään vapaa-aikaa, koko kesäkuu on mennyt töiden parissa. Joten ei voi muuta sanoa ku viikonloppua odotellessa. Tiiän jo näin etukäteen et tästä viikosta tulee todella kiireinen, pitäis harjotella mopon teoriaa varten, suunnitella rahankäyttö koko kesälle, tehä suursiivous mun huoneelle yms :)

Mua masentaa niin toi sää, missä on 25+ asteiset säät ja aurinko? Haluisin jo heittää tän talviturkin menemään mutta ei oo ollu oikeen tarpeeks lämpiä säitä sitä varten, aika huono juttu mutta onneks tätä kesää on vielä jäljellä! Töitäkin jäljellä enään 9 PÄIVÄÄ, ihanaa! Sitten tällä tytöllä alkaa kesäloma, iha huippua (:

Asiasta kukkaruukkuun mun viikonloppu meni ihan kivoin tunnelmissa, kun vanhemmat oli lomilla. Vaikka ei satunukkaa mitään erityistä, niin kivaa oli. Varsinki lauantaina, oltiin keskustassa koko päivä koko porukan kanssa, chillailtiin, käytiin syömässä ja kuunneltiin musiikkia iltaan asti :)

with love. anni


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti