16.7.2012

RIPARI

Adios everybody! :) Alotetaan nyt vaikka siitä et, viime viikko oli mun elämäni mahtavin viikko! Mulla on ihan hirmunen ikävä kaikkia, kaikki päivät oli niin erillaisia mutta silti niin samanlaisia. Tutustuin aivan ihaniin ihmisiin! En voi muuta kun kiittää kaikkia viime viikosta :) Mun odotukset ylittyi kyl aikas paljon, mua vähän jännitti aluksi lähtee riparille kun en oikee tuntenu ketään sieltä.. Mutta päivä päivält kaikki tuli tutummiks! Kaikki päivän skabat, ilta-ohjelmat yms. oli niin huikeita ja tuun varmasti aina muistamaan ne.

Tehtii ohjaajien leiristä kanssa aika hankala, ku me tyttöjen kanssa valvottiin aina yöt ja pidettiin hirveetä meteliä :D Viimenen yö jäi varmaan meiän kaikkien mieleen, mentiin heti iltahartauksen jälkeen kaikkia rinkiin sinne käytävälle ja laulettiin kuorossa kaikenlaista. Yöllä sitten ravailtiin toisten huoneissa, päästiin nukkumaan vasta viiden aikaa aamuyöstä :) Mutta ei mulla ookkaan mitään muuta järkevää kerrottavaa mun riparista, kuvat voikin sitten kertoa loput :)



















xoxo Anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti