10.6.2012

lomalle viimeinkin, voin ottaa iisimmin

Uuu jee, iltoja kaikille! En oo vieläkään tajunnut että nyt on kesäloma, ei oo ollu oikeen kesäisiä ilmoja tässä viime päivinä. Mutta ei toi sää oo menoa haitannut yhtään, vaikka tää koko viikko menikin töissä. Huomen sitte taas duunia ja vähä lisää duunia, mutta mä en valita koska palkkaa tulee kumminkin todella hyvin 20 päivältä (: Mahtavaa on kanssa se et oon saanu kavereita mun työpaikalta, ei ainakaan tarvi olla yksin.

Asiasta toiseen mun viikonloppu meni ihan hyvin, perjantaina oltiin kavereitten kanssa kirkkonummen keskustassa yhellän tosi kival kalliol, siel oli porukkaa ihan helvetisti (joka on vaa hyvä juttu). No iltaa myöten meininki alko menee paremmaks ja vähän hullummaks. Tappeluita tuli ja meni, mut onneks päästiin iha turvallisesti sitte jennalle! Mun illan saldo oliki sitte aivan helvetin turvonnut käsi, ku menin lyömää vittuuntuneena junan ikkunaa.. Mutta mä jatkan heti postaustauksia kun saan otettua kuvia!

xoxo: Anni

mortteeeeeee

voi että paavo :)


etsi kuvasta alkoholisoitunut henkilö :D



työntekoooo :)

2 kommenttia:

  1. missä oot töissä? ja kuka toi jätkä on sunkaa kuvas ja onos jotai juttuu senkaa tai jonkunkaa ;)

    VastaaPoista
  2. oon hvittorpin leirikeskukses :) ja se on valtteri, ei meil oo juttuu eikä kyllä kenenkää muunkaa kans.

    VastaaPoista