13.5.2012

kolmas pyörä

Adios! (: Ihanaa nyt on selvästikkin kevät tullut, sää on ollu melkein joka päivä mitä mahtavin! Kun mä oon just semmonen ihminen joka nauttii auringosta ja lämmöstä niin tää viikko on ollu mulle ihanaa aikaa.

Mutta mitäs mitäs, tällä viikolla ei oo tapahtunut oikeen mitään kummallista. Koulussa mulle on ollut pari koetta ja niin pois päin. Jotenki levoton viikko on ollut, on ollu vähän ongelmia kaikkien kaa mut nyt on kaikki jo parempaan päin! Mun viikon varmaanki kruunasi se että sain oman skootterin (piaggio flyn) mitä oon haaveillu ihan pienestä pitäen. Ensi viikolla alkais sitten mopokoulu, saan kortin varmaankin joskus kesäkuun lopulla jos käyn kaikki tunnit suht nopeasti. Ainiin meinasin melkein unohtaa et kaksi ja puoli viikkoa niin mullahan alkaa kesäloma, en oota mitään muuta niin paljoa kun lomaa ja aurinkoa (:

puspus anni





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti