4.11.2012

eikä päästä irti, miltä susta oikeesti tuntuu?

Moikka taas pitkästä aikaa! :) Tää blogin kirjottaminen on vähän jäännyt kun mulla on ollu hirveesti stressiä ton koulun suhteen (pahoittelut siitä).

Pakko hehkuttaa tässä heti aluks, että mun koulu on mennyt ihan sika hyvin :) Numerot on sitä 9-10 luokkaa, jota oonki toivonu! Toivotaa että pääsen sille alalle millä aion hakea eli matkailu-alalle! Mua on kiinnostanut koko mun ikäni matkailu, erillaiset kulttuurit, vieraat kielet yms. Se olis niiin siistiä päästä matkaoppaaks jonnekki lämpimää!!

Asiasta toiseen tässä yli kuukauden aikana ei oo oikeen tapahtunut mitään sen kummallisempaa, olin vikko sitten tetissä k-market masalassa, se oli kyllä jännä kokemus (omalla tavallaa myös aika tylsä). Hyllytystä, hyllytystä, hyllytystä, hyllyjen järjestelyä, hyllystystä! Ehkä se ei ollu ihan mun juttu mut tykkäsin silti olla siellä :) Nyt perjantaina olin kavereitten kanssa yönuokalla, olihan se pakko mennä sinne ku en kumminkaa ois jaksanu yksin viettää perjantaita! Siellä oli itseasiassa iha jees, vähä olin pettyny kun kumminki viime vuonna siellä oli paaaaljon enemmän tekemistä.

Ette ikinä arvaa minne lähetää Jennan kanssa ens viikonloppuna.. Ruotsin risteilylle pitkästä aikaa! Ihanaa ku pääsee rentoutuu ihan kunnolla ja pääsee hetkeks pois täältä kirkkonummelta :) Odotan niin paljon sitä että pääsen kiertelee tukholman keskustaa, elikkäs luvassa on shoppailua!

Pitäkää kaikki mukava viikko koulussa ja mä yritän nyt parhaani mukaan tehdä näitä uusia postauksia tänne! :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti