23.9.2012

we must stand together

Heipsuu kaikki ihanat lukijat! (: En oikeesti tiiä mikä muhun on mennyt kun mulla ei oo enää oikeen innostusta kirjottaa blogia. No mutta yritän parhaani!

Kouluu on ollu jo kuukauden verran, konfirmaatiokin on ohi! Aika on mennyt taas niin nopeesti että iha ihmetyttää. En edes muista mitä kaikkea tässä kahen kuukauden aikana on tapahtunu. En vaan pysty käsittää kuinka viikot vaan vierii!

No asiasta toiseen viikko sitten oltiin micin kanssa Nickelbackin keikalla, siis se oli ihan mahtava! Nickelback oli ihan loistava live-bändi, äöägsöj olin aivan täpinöissäni! Oon selvästikkin löytäny uuden rakkauden :) Ennen kun me mentiin sinne kaikelle käytiin syömässä Santa fé nimisessä ravintolassa, meiän ois pitänyt tajuta että ne annokset on liian isoja meiän suuhun! Ruoka oli aivan ihanaa, vaikkakin ehkä liian tulista mun makuun.

Niin ja siitä mun konffiksesta.. Siis aivan mahtavaa oli päästä ripille vihdoin ja viimein! Mun jänskätti aivan hirveesti ennen ku lähettiin sinne kirkkoon, se oli aivan sika pelottava mutta samalla ihana tilanne. Mua pelotti ihan koko ajan että kompastun korkkareihin! No sitten kirkon jälkeen, lähdettiin kotia kohti juhlimaan. Vieraita oli toosi paljon ja lahjatkin oli mitä ihanempia!

Ainiiiin sain kanssa uuden puhelimen nimittäin Iphone 4s (:









- A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti