12.7.2011

ei tarvetta otsikolle (-:

Moroo! (: Tänään tuli herättyä jotenki erityisen aikaisin mun omasta mielestä, heräsin noin. puol kakstoista ja aloin heti siivoamaan mun huonetta ja vaatekaappia. Eihän mulla mennyt kun puolitoista tuntia että kaikki oli kunnossa. Tää mun huone on ollut 2 viikkoa kuin kaatopaikka ja totesin että nyt ois sitten aika siivota kaikki. Nyt oon todella tyytyväinen!

Siivoamisen jälkeen mun isoäiti tuli meille ja lupauduin pitämään sille seuraa kun äiti ja iskä on siivoamassa sitä sen uutta kämppää. Nooh kattelin sitten Gossip Girliä, Gleetä ja Salattuja elämiä siinä samalla kun pidin isoäitille seuraa. Päätin olla reipas ja lähteä koiran kanssa lenkille ja tehdä muitakin kotitöitä (: Kaikkien töitten jälkeen aloin pelaamaan pleikkaa ja pelinä olikin Sly 3 (: Sitä tuli pelattu jokinen aika, hyvän kahvin parissa. Tossa viiden aikaan äiti ja iskä tulivat kotiin hakemaan mua ja isoäitiä sinne kämpille, laiteltiin siellä vähän tavaroita paikoilleen ja vietiin turhia tavaroita varastoon. Huhhuh nyt oon ihan poikki, ihme että jaksoin edes tämän postauksen kirjoittaa :D

: Anni




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti