2.7.2011

-

Heippaa, mitäs kuuluu? (: Oon todella pahoillani ku en oo kirjotellu pariin päivän, mutta mulla ei ole ollut kameraa eikä kyllä oon vieläkään. Joten nää postaukset on aikas tylsiä... Elikkäs oon nytten tässä parin päivän aikana ollut ihan mukavasti ulkona kun on ollut tooosi ihanat säät ♥ Olin tänää uimassaki pitkästä aikaa vaikka sillon kyllä tihkutti vähän vettä mutta eihän se menoo haittaa ;) Tällä hetkellä mun vanhemmat on jossai lempäälässä tuttujensa luona & mun pappa on hoitamassa mua ja mun pikkuveljeä, joten meininki on vähän rennonpaa kun yleensä (: Huomenna ois tarkotuksena mennä jälleen kerran selloon kavereitten kanssa, eilen sain ostettua sieltä kahdet legginsit ginasta & toiset h&m'st. Pahoittelen vielä kun mulla ei oo kuvan kuvaa nytten laittaa tähän blogiin mutta huomiseen (:!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti