3.7.2011

american dream

Helloooo !(: Ajattelin tehdä postauksen mun suurimmasta unelmasta, nimittäin vaihto-oppilas vuodesta amerikassa. Oon haaveillu siitä jotain kaks vuotta (: Ois niin makeet päästä amerikkaan & nähdä sitä kulttuuria, oppia lisää englantia, käydä koulua siellä & tutustua uusiin ihaniin ihmisiin! Tekisin varmaan ihan mitä tahansa että toi mun unelma sais siivet (: Suurin ongelma taitaakin olla raha, vaihtoon lähteminen maksaa todella paljon, eikä mulla eikä mun perheelle ole sellasia rahoja. Mun englannin kielikään ei ole mitään maailman mahtavinta mutta onhan mulla tässä aikaa sitä kieltä petrata. Oon ajatellu että voisin alkaa säästää rahaa ihan kunnolla! Mun on vaan niiiiin PAKKO päästä vaihtoon.. Unelma paikkoja missä haluaisin viettää vaihtari vuoden oisi varmaan New York, Califonia, New Jersey tai joku kiva pikkukylä;

new york

new jersey

california

nebraska
Onkohan se koulun käynti amerikassa paljonkin erinlaisempaa kun täällä suomessa?


no ainakin siellä on keltaiset koulu bussit :D
Mitenköhän nuo urheilulajit siellä? Ainakin amerikkalainen jalkapallo & baseball on suosittuja lajeja.



Mutta moiksuuuu (:

Ps. Onko teillä lukijat kokemusta vaihto-oppilas vuodesta? Kertokaa omia mielipiteitänne (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti