13.5.2011

friday 13th

Moi (: tänää on perjantai kolmastoist, ja sen kyllä myön huomaa.. ei oo menny päivä mitenkää erityisen hyvin. Mut on tässä päivässä jotai hyvääki ollu, meillä oli tänää koulussa pullakoe ja onnistuin mun pullissa hihi :)):) Tänää toi sää on ollu kyl aika kamala iha hirvee tuuli koko aja ja KYLMÄ ): Toivotaa et huomisesta tulis sitte taas mukava päivä ku tulee ne euroviisutki, aattelin ostaa todella paljo karkkii, sipsiii & esson ittelleni et jaksan kattoo ne! Koulus meil on nytte kunnon koe"viikot", meillä on aika paljo kokeit enkä ees ehi lukee kaikkii. Onneks mulla on mennu suht hyvin toi koulu nytten keväällä, pakko vaan tsempata käytöksessä :D Vielä toho euroviisu asiaa pakko lisätä, toi suomen euroviisuedustaja on iha hyvä, meillä on jopa mahollisuus voittaa toi kilpailu, TSEMPPIÄ SUOMI!! Oon luvannu laittaa niitä kuvia blogiini joten tässä niitä sitten ois.

omnomn mun päivän ateria (:

täs nää mun ällöt pullat.
hellokitty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti