2.4.2011

:-)

 Heips (: Ei alkanu päivä niiku piti, sain tietää et mun paraskaveri ei pääsekkää meille & että et kukaa mun kaveri ei sittenkää pääse risteilylle mun kanssa. Ottaa päähän kyllä, mutta siis ens viikon tiistaina ruotsiin :) Viel 2 viikkoa et saan raudat & sen jälkee sitte sen huulikorun i'm happy !! :) En jaksa nyt kyl kirjottaa mitään pitkää blogia koska ei oo oikee voimia siihe ku mentii aika myöhää kavereitten kanssa nukkumaan ( siis olin kaverilla yötä ). Oliha meillä kyllä kivaa, söin pitkäst aikaa nuudeleit oli hyvää :-d Sitte joo kateltii teeveet & puhuttii kaikest esim. helmi-rrriitast :D joo toi on joku inside juttu vaa. Antakaa mulle aihetta näihi blogeihi nii tulis ehkä näitäki useemmin :) Voisin tehä vaikka meiän koirasta tai vaikka mun huoneest, eli antaaks ideoita thanks! Mutta kirjotellen kohta puolii lisää moii (: ps. lisää lukijoita kiitos <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti