28.2.2012

kahen kesken keskellä järvee

Moikka taas kaikki! (: Mun hiihtoloma meni laskettelun ja sairastelun merkeissä. Olin siis sukulaisilla kuusamossa, mahtava reissu oli! Viivi oli meiän mukava piristämässä reissua, ilman viiviä mun reissu ois varmaan ollu todella tylsä.

Ekana päivänä oltiin vasta illalla sukulaisilla joten ei tehty mitään muuta kun levättiin raskaan automatkan jälkeen. Seuraavana päivänä mentiin tietysti heti laskemaan Rukalle, lasketeltiin koko päivä ja yöksi meille oli varattu sviitti!

Lauantaina mulle oli sitten noussut kuume mutta kaikesta huolimatta menin laskemaan (todella tyhmä teko) ja tottakai illalla mulle nousi melkein 40 asteen kuume.. Ai että kun otti päähän ):... sunnuntai ja maanantai meni levätessä.

Tiistaina ja keskiviikkona pääsin takasin rinteeseen, oli kyllä mahtava tunne kun sai laskea niitä pitkiä rinteitä alas. Lasketteleminen on niin vapauttavaa, oikeesti! Voisin lasketella aamusta iltaan joka päivä jos vain oisi mahdollisuus. Mutta Torstaina oli suuntana rakas koti, oli kyllä kaikin puolin ihana reissu. (Vaikka nyt kipeenä olinkin) (:






5 kommenttia:

  1. Sun kulmakarvat!! O_o

    VastaaPoista
  2. oi ihanii maisemii oli varmasti ! :)
    voitko tehdä videopostauksen? ;);)

    VastaaPoista
  3. Kiva blogi ja tykkään lukee ! (: Mut sulla on välillä tollanen häiritsevä lissuposeilme. :D

    VastaaPoista
  4. VOI OOOT NIIIN KAUNIS! :o ja hei jooo videopostaus ois tosikiva! ;)

    VastaaPoista