23.11.2011

tarviin apua!!

Miten te saatte noihin blogiteksteihin sellasen mustan youtube palkin jota painamalla saa kuunneltuu jonkun tietyn biisin? o: Joo anteeks tyhmyyteni mut en vaa osaa..?

Mutta asiasta toiseen tästä postauksesta tulee aivan kuvaton koska en oo jaksanu räpsiä yhen yhtä kuvaa tässä vähään aikaan (: Mulla on mennyt tää alku viikko ihan hyvin niin koulussa kuin kotona. Oon kutonu mun ensimmäisiä villasukkia aika vauhdilla!! Opin vasta tänä vuonna kutomaa ja oon siit ylpee, elikkäs mun villasukista on tulossa sellaset tummanharmaat tooosi mukavan näköset (:

Ainiii kävin eilen ottamassa ton kielikorun, rakastan tätä (: Luulin et se lävistäminen sattuis tosi paljon mut ei se loppu peleis sattunu juuri ollenkaa. Eli mun pitäis pitää tätä pidempää koruu joku viikko ja sitte vaihan ton tohon lyhyempään joka on varmasti paljo mukavampi!

Ei mulla oo mitään muuta kerrottavaa tästä viikosta, ens postaus vois olla taas sellane haastepostaus vai onks teil jotai ehdotuksia seuraavaan postaukseen? (:

- Anni

6 kommenttia: