13.11.2011

HAASTE!

Moikka mooi! (: Eli mä sain tälläsen ihan kivan haasten rosalta, jossa mun pitää tehä ihan kaikenlaisia postauksia kolmenkymmenyhen päivän ajan! Tästä se sitten alkaa (: ;

Päivä 1: Esittele itsesi



  • 14-vuotias tyttö kirkkonummelta
  • Perheeseen kuuluu äiti, iskä, pikkuveli ja mun pikku koira (:
  • Mulle frendit on ihan kaikki kaikes! ♥
  • Tällä hetkellä en harrasta mitää mut lopetin just fudiksen 8 vuoden jälkee
  • Mun kiinnostuksen kohteena on sisustus, vaatteet yms.
  • Tykkään matkustella tooosi paljon (:
  • Joo sinkkuna mennää..
  • Parasta kaveria mul ei tällä hetkellä oo
  • Rentoudun shoppailessa
  • Menestyn koulussa ihan hyvin, mutta joitai aineita vois parantaa.
  • Etin vielä omaa itteeni!
  • Haluisin isona laulajaks (:
  • Rakastan ruokaa.. ♥
  • Ja tähän loppuu viel pakko sanoo et vihaan tätä kirkkonummea! (:

2 kommenttia: