19.11.2011

good feeling

Heippa kaikki lukijat! (: Mulla ei oo oikeen mitään kerrottavaa juuri mistään koska oon ollu vaan kotona. Eilinen päivä meni hiusten värjäyksen ja kuvien räpsimisen parissa, ihan kivaa oli vaikka oisin mä kyllä uloskin halunnut (: Ens viikolla pitäis alkaa lukemaan kokeisiin, joita on tulossa kuusi tässä 2 viikon aikana o: Ihan hirveä määrä, miten mä selviydyn? Pakko vaan tsempata enemmän ja enemmän. Tuli muuten tässä mieleen että huomenna pitäis tulla tänne etelä-suomeen ensilumi! En kyllä yhtään haluis lunta vielä, ku en oikeen oo talvi ihmisiä :D Talvessa on tasan kaks hyvää puolta ja ne on joulu ja uusvuos. Mutta tässä ois kuvia mitä oon tässä päivän pitkään räpsinyt (: ;






Ja tässä ois sitte uusin kuva meitsistä (: mitäs pidätte?
 xoxo: Anni

2 kommenttia:

  1. sitä vaa että oot ruma

    VastaaPoista
  2. mun mielest anni on ihasika nätti (:

    tuu ano sanoo toi naamal, nii nähää kuka on ruma

    VastaaPoista