10.7.2011

"tööt mä painan torvee, mopoauto tulee kylkee"

Mooooips kaikki! (: Oon pahoillani kun en oo kirjotellu vähään aikaan mutta kun mulla ei ole ollut kuvia eikä postausideoita.. Tässä viikolla on tapahtunut jos jonkinlaista, aivan mahtava viikko on ollut. (: Oon ollut kavereilla yötä pariin otteeseen jolloin molempina kertoinu on valvottu pitkään katsoen telkkaria, jutellen & naureskellan mitä tyhminmille jutuille! Onhan tässä murheitakin ollut mutta niistä on selvitty ystävien tuella. Eilen oli myssyn synttärit, mun tyttö on jo viistoista vuotta. Kaverit oli järjestäny myssylle synttärit piennarkujalle. Paikalla oli paljon porukkaa, syötiin kakkuu & pidettii hauskaa niiku yleensä synttäreillä tehdään. Helteetkin on tullut takas tai onhan ne jo tässä viikon jo ollutkin (:

synttärikakku omnomn (:

tämmönen tällä kertaa..
Ps. Postausideat on tervetulleita (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti