22.6.2011

my room is my home

Heipsuuuu! (: Ajattelin että voisin tehdä postauksen mun huoneesta, nojaa onhan niitä parempiakin postauksia nähty mutta tämä idea tuli ekana mieleen. Elikkäs mulla on oma huone jota mun vanhemmat kutsuu kaatopaikaks koska se on kuulemma niin sotkunen koko ajan :D Mun mielestä tämä mun huone on just kotoisa ja mukava paikka muutenkin. Mulla on ollu mielessä että voisin sisustaa koko huoneen uusiks koska tää sisustus on alkanu ottaa jo vähän päähän.

Tälläseltä tää mun huone näyttää kun astuu ovesta sisään (: Pakko myöntää siivosin huoneeni ennen ku tein tän postausken.

Tässä tää ikkunan puolelta otettu kuva, siis kuvassa sänky ja osa mun bieber-seinästä ♥

Noniin tän kuvan otin mun sängyn päältä vai olikohan se päädystä mut what ever. Tässä tää tietokonepöytä ja toinen osa bieber-seinästä (:

Mitäs pidätte (:?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti