22.5.2011

wanna know me better ?

Elikkäs listaan nytte asioita musta & mun elämästä että te lukijat oppisitte tuntemaan mut paremmin!

- oon 14v tyttö masabyyyyst
- pakko sanoo masala on aivan hirvee paikka!
- jos saisin päättää mun asuin paikan se ois ehdottomasti new york
- rakastan jääkiekkoa koko sydämmestäni, leijonat! ♥
- tuomo ruutu ja mikael granlund on mun lemppari pelaajat.
- lopetin just jalkkiksen, harrastin sitä 8 vuotta.
- mulla ei oo tällä hetkellä parasta kaveria, mut noora on mulle aivan sika tärkee (:
- joo oon sinkku..
- mun perheeseen kuuluu pikkuveli, äiti & iskä.
- ja meil on koira elsa se on amerikancockerspanieli aww
- rentoudun shoppailemalla, se jotenki vapauttaa mielen!!
- koulus menestyn semi hyvin, käytöstä vois parantaa.
- toivon et mulla ois puu jossa kasvais rahaa
- food, friends, fashion
- oon ajatellu hakea vaihto-oppilaaks, maana ois tottakai usa! (:
- etin vielä itteeni, tyylii ja sen semmost.

1 kommentti:

  1. Sä vaikutat tosi mukavalta ja (tosi söpö)
    Kiitos kirjoituksesta

    VastaaPoista