5.6.2011

great feeling

Heipsuuuu (:! Tänään olin lintsillä nooran kaa, nooralla oli kato sellasia ilmaislippuja (: Oli muuten mahtavaa, se uusi laita ukko oli kyllä kaikista paras... Se meni sillain pää alaspäin yms. Mulla oli sattua vahinko aamulla, olin laittanu herätyksen seittemäks soimaa että ehin valmistautua ennen ku lähetää (08.30 oli lähtö), noooh herätyskello ei kännykässä sitten toiminu ja heräsin vasta sillon 08.30 ku noora tuli herättää mut... Tuli pikkanen kiire mutta ehittii silti junaan!! :D Lintsi reissun jälkee lähettiin rannalle micin, myssyn, aurelian, nooran & dianan kaa (: Äää mua ärsyttää oon ottanu aurinkoo ihan kunnolla enkä oo vieläkään ruskettunut. Wuhuuu pakko ilmottaa jo nytten että ens viikolla ois sitten koko viikko pikkuveljen hoitoa ja viikonloppuna sitten mökille iitan kanssa (: ♥ hyvää kesälomaa kaikille lukijoille (:

ukko & raketti (:
omnomn
uuuuuuuujeeee
4DEEEE
Lisää kuvateksti
meil oli pikkunälkä (:
nammm
diana & jenna junas
janinarakas ♥
hehehehe ;d
starbucks coffee = parasta kahvia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti